pondělí 25. února 2013

4 dny do odletu

Když už si člověk myslí, že ho nemůže nic překvapit, tak přijde něco, co ho vyvede z míry. Aktuální situace je taková, že po chřipkovém období jsme se oba dostali do dutinového období. Někdo to má lepší a někdo horší. Já mám přijatelnější variantu, což znamená, že mě jen bolí dutiny a zuby. Míša bohužel leží doma se zánětem dutin. Chudinka tráví čas nad hrncem s horkou vodou a zahřívá si dutiny. Když jí vidím, tak bych to nikomu nepřál. Tajně doufáme, že jsme si teď všechno vybrali a na naší cestě už to bude jen pozitivní.

V mezičase jsme nakoupili další věci, potřebné pro naši cestu. Míša dávala dohromady naší malou skromnou lékárnu. Patří jí za to můj dík. Musela to být dosti velká piplačka dát dohromady všechny léky od živočišného uhlí přes antimalarika až po teploměr :-) Snad nebudeme lékárnu nuceni používat moc často.


V pátek jsem si byl vyzvednout spacák. Volil jsem letní variantu spacáku Husky Mini, jelikož má sloužit jen pro potřeby spaní ve vlaku a spaní na hotelu. Vím, že bude docela komické spát v hotelu ve spacáku, ale hygiena v Indii opravdu není na nejvyšší úrovni, tak proto volíme tuto variantu. Dost mě překvapili i rozměry sbaleného spacáku. Nejsem v tomto směru moc erudovaný, tudíž jsem očekával, že spacák mi zabere většinu batohu. Naštěstí má tento spacák ve sbaleném stavu jen 24x13cm. Je to takový malý prďola, ale svůj účel určitě splní.




Další neméně důležitý nákup byl Money belt. Od dob dovolené v Barceloně jsme trochu paranoidní, tudíž jsme si vybrali tuto formu ochrany financí a dokladů. Budeme muset rozdělit peníze na více míst, ať máme klid. Pro neznalé se jedná o hrudní pás na peníze. Pokud by Vám někde vybrali peníze z kapes, tak alespoň na tento hrudní pás se nedostanou.




Právě přemýšlím, zda nám něco nechybí, ale vypadá to, že nic dalšího bychom snad neměli kupovat. Snad jen dva páry trekovvých ponožek, ať se mi dobře chodí. Na druhou stranu tam budou trochu jiné teploty, tudíž bude chodit spíše v sandálech a bez ponožek.


Žádné komentáře:

Okomentovat